Yıpranmış saçlara çözüm - Keratin Bakımı

10:59:00

Uzun aradan sonra merhabalar. Biliyorum çok boşladım burayı, sizlere sık sık paylaşımlarda bulunamadım, özür diliyorum. Bundan sonra daha sık paylaşımlar yapmak için uğraşacağım. Gelelim konumuza :) Bugün başlığımdan da anlayacağınız üzere çok talep üzerine keratin bakımından söz etmek istiyorum.

Çoğu bayanın başının belası olan YIPRANMIŞ SAÇLAR! Bir kaç sene evvel ombre yaptırmıştım. Gayet memnundum, sorun yaşamıyordum. En son yaptırdığım ombre çok koyu geldi ve beğenmedim. Boyanmış saçlarımın üzerine tekrardan işlem yapılarak rengi açmaya çalıştılar. Ve işte sorunlarım bu işlemden sonra başladı. Saçlarımın uçları kıtır kıtır,semsert oldular. Duştan sonra saçlarımı taramak eziyet oluyordu. Yarım saat taramak ile uğraşıyordum. Saçlarımın proteine mi yoksa neme mi daha çok ihtiyacı vardı? Bunu anlamanın en kolay yolu ıslak iken saçlarınızın uçlarından hafifçe çekmek eğer saçlar lastik gibi uzuyorsa bu saçlarınızda protein kaybı olduğunu gösterir. Kuruduktan sonra saçlarınızın uçları kuru ve yıpranmış duruyorsa da bu tabiki nem kaybı olduğunu gösterir.Bir sürü saç bakım yağları, kremleri ne bulduysam denedim, araştırdım ki saçlarım eski haline dönsün. Ama o kadar yıpranmış, berbat hale gelmiş ki hiçbir işe yaramadı. Tabiki de bu sorundan sonra kuaförümü değiştirdim.

Yeni kuaförüme saçım ile ilgili sorunlarımı paylaştım. Kendisi de saçlarımı görünce '' Nasıl bu hale getirebilmiş '' demişti. Aslında endişeliydim çünkü yeni gittiğim bir kuafördü ve ona saçlarımı teslim etmiştim. İlk işlem olarak saçlarımı kesti. Ama tabi saçlarım kesilmesine rağmen iyi değildi. Daha sonra keratin bakımı uygulayalım dedi. Bende kabul ederek keratin bakımını uygulattım. İyi ki uygulatmışım. Saçlarım kökten uca yumuşacık oldu. Duştan sonra artık kolayca tarayabiliyorum. Gün içerisinde saçlarımda dolanma,karışıklıkta kesinlikle olmuyor. Ve bakımı yaptırdıktan sonra herkes saçların ne kadar bakımlı,parlak dediler. Bu parlaklığı, ışıltıyı saçlarımda tabiki bende gördüm. Resmen saçlarım kendine geldi.

Keratin Bakımından sizlere söz etmek istiyorum. Nasıl uygulandı, keratin bakımı nedir gibi sorularınızı cevaplayayım, soru işaretlerinizi gidermiş olurum.

Keratin bakımı onarmaya yönelik bir işlemdir. Keratin saçlarımızda ve tırnaklarımızda bulunan doğal bir maddedir. Ve bunun eksikliğinde saçta ve tırnakta yıpranmalar meydana gelir.

NASIL UYGULANDI?

* Saçlarım özel keratinli sülfatsız şampuan ile yıkandı. Daha sonra bekletilip tekrar yıkandı.
* Havlu ile nemi alınıp, parçalara ayrılarak keratin yüklemesi yapıldı.
*Bone geçirilerek 30-45 dakika kadar saçımda bekletildi.
*Daha sonra saçlarım yıkandı ve fön çekildi.

ARTILARI;

* Yukarıda da artılarından bahsetmiştim. Saçlarımın uçlarındaki püskül görüntü gitti.
* Saçlarım pamuk gibi yumuşacık oldu.
* Saçlarım daha sağlıklı, bakımlı, parlak görünmeye başladı.
*1-2 ton kadar saçlarımın rengi açıldı.

EKSİLERİ;

* Bu bakım herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir.
* Bir çok markayla bu bakımı yapan kuaförler var. Her markanın ki farklı etki gösterir.



                    Keratin uygulaması yapılmadan önce;










Keratin uygulaması yapıldıktan sonra;



















  
                                                    Diğer bir yazımda görüşmek üzere.. Sevgi ile kalın..
 



You Might Also Like

0 yorum

Subscribe