Real Techniques Fırçalarım

11:30:00

Çok uzun aradan sonra merhabaaa :)




Sizlere elimde bulunan RT fırçalarımı tanıtmak, hangilerini nasıl kullanıyorum anlatacağım. Hadi o zaman başlayalım..

Öncelikle Real Techniques makyaj fırçalarını diğerlerinden ayıran en önemli özellik uygun fiyatlarına rağmen oldukça kaliteli oluşları. Neredeyse MAC, Sigma, Bobbi Brown, Nars gibi fiyatlarının oldukça yüksek olduğunu bildiğimiz fırçalarla karşılaştırılacak kadar kaliteliler. Buna rağmen fiyatları bu saydığımız markaların yarısı hatta daha da az.

Ünlü makyaj artisti ve youtuber Samantha Chapman tarafından tasarlanan bu fırçalar kısa zamanda tüm dünyada büyük ilgi gördü, çünkü fırçaların üretiminde yüksek teknoloji bir ürün olan Taklon kullanılıyor ve yüzünüze kuş tüyü sürüyormuşsunuz gibi bir hisse kapılıyorsunuz, fırçaların kılları yumuşacık :) Taklon sentetik bir malzeme, hiç bir şekilde hayvanlardan elde edilmiyor, protein içermediğinden alerjiye neden olmuyor ciltte. Ayrıca fırçaların el üretimi olduğunu, makine kesimi olmadan tek tek elle kesildiğini biliyor muydunuz? :)



POWDER BRUSH:

Pudra fırçası olarak kullanıyorum. Kocaman pofuduk bir fırça. Büyük olduğu için pudra uygulamak da kolay oluyor, 2-3 pıt yeterli oluyor. Fiyatı 55tl.










BLUSH BRUSH:

Allık fırçası olarak kullanıyorum. Bilindik allık fırçalarından çok daha farklı bir fırça bu. Kökten uca doğru sivrilen kılları var ve allığınızı çok doğal bir şekilde uygulayabilmenizi sağlıyor. Fiyatı 45tl.









EXPERT FACE BRUSH:

Yüz fırçasıdır. Bronzer uygulamak için kullanıyorum. Ama aslında bu çok amaçlı bir fırça allık, pudra, fondöten, BB krem uygulamak için de kullanılıyor. Benim ilk fırçam buydu, ilk kez alacak olanlar bu fırçayla başlayabilirler :) Fiyatı 43tl.







STİPPLİNG BRUSH:

Fondöten fırçası olarak kullanıyorum. Fondötenler de Beauty Blender ya da bu fırçayı kullanmayı tercih ediyorum. Yüzünüzde kalıp gibi değil de doğal bir görünüm sağlıyor. Fiyatı 45tl.












Göz Makyaj Fırçaları;  STARTER SET

Starter Set göz makyajında gerekli olabilecek en temel fırçaları içeriyor.

Deluxe Crease Brush: Tüm göz kapağına uygulama yapmak için ideal bir fırça. Kalın olması ve sık kıllara sahip olması basit ve sade far uygulamalarında ve de göz makyajının ilk katını uygulamada kolaylık sağlıyor. Fakat bu fırçayla yapabilecekleriniz sadece far uygulamasıyla sınırlı değil. Ben bu geniş far fırçasını genellikle göz altı kapatıcımı uygulamada kullanıyorum. Bana göre bu işte asıl yapması gereken işten çok daha iyi.










Base Shadow Brush: Gözleri belirginleştirmek ve derinleştirmek için genellikle göz çukuruna uygulanan koyu farları uygulamada, dağıtmada kullanılmak üzere tasarlanmış bir fırça.










Accent Brush: Yassı, ince uçlu; özellikle alt kirpiklere far uygulamak ve dağıtmak için kullanılabilecek bir fırça. Bana göre oldukça işlevsel. Ufak noktalara kapatıcı uygulaması yapmak hatta ruj fırçası olarak kullanmak için ideal.









Fine Liner Brush: İnce eyeliner uygulamaları için kullanılabilecek. Eyelinerınızın şekli üzerinde oynamanızı kolaylaştıracak bir alet. Ben genellikle ucu keçeli kalem gibi olan eyelinerları tercih ettiğim için aslında çok kullanmadığım, çok fazla tecrübem olmayan bir ürün kendisi.








Brow Brush: Real Techniques Starter Set’i almanızın tek sebebi olarak gösterebilirim sanırım bu fırçayı. Her ne kadar diğer fırçalar da çok fena sayılmasalar da olmazsa olmaz değiller. Fakat setteki kaş fırçasının bir benzerine daha rastlamadım. Fırçanın yapısı ve kılları diğerlerinden çok farklı daha seyrek ama daha kalın. Fırça ucu da doğal uygulamayı kolaylaştırmak için oval olarak tasarlanmış. Kaş farınızı aşırıya kaçmadan, yüzünüzün doğal görünümünü bozmadan şekillendirmenizi ve doldurmanızı sağlıyor. Özellikle seyrek veya açık renk kaşları olanların çok kullanışlı bulacağını düşünüyorum. Fiyatı 85tl.








Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Diğer bir postta görüşmek üzeree :)








You Might Also Like

0 yorum

Subscribe