Naturals by Watsons Prestige Rose Vücut Peelingi

03:56:00

Herkese merhaba!



Naturals by Watsons -adından da anlaşıldığı üzere- bir Watsons markası ve yalnızca Watsons da bulunuyor. Prestige Rose Body Scrub,  3 organik gül suyu içeriyor. Bulgar gülü temizleyici ve canlandırıcı, Fransız gülü yumuşatıcı ve Fas gülü de cildin nemini dengeleyici özellikleriyle peelinge katkı sağlıyor.














İçindeki tanecikleri ise kayısı kabuğunun toz haline getirilmiş şekli. Peelinglerde benim için en önemli nokta taneciklerinin hiçbir şey yapmayacak kadar küçük olmaması ve cildime zarar verecek kadar da sert ve iri olmaması. Bu peelingde bu denge çok iyi tutturulmuş.
Tanecikleri orta yoğunlukta. Cildime kızarıklıklara yol açmadan ve canımı yakmadan rahatlıkla uygulayabiliyorum. Cildi temizlerken çizmiyor, tahriş etmiyor.  Yapısı oldukça yoğun,çok az alsanız bile tüm vücudunuza yeter diye düşünüyorum.










Güllerden dolayı harika,temiz ve ferah bir kokusu var. Yumuşatması çok iyi düzeyde diyebilirim. Kokusu çok çok kalıcı! Banyodan sonra bile buram buram kokusunu alabiliyorum.  Haftada 1 ya da 2 kez kullanmak yeterli geliyor.










Bu peelingi yaklaşık 15 liraya satın alabilirsiniz.




You Might Also Like

2 yorum

  1. Selam canım blogunu çok begendim senide beklerim :) havvaturan5.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir ürüne benziyor.Daha önceki alışverişlerimde gördüğümü hatırlıyorm.Blogunuzu takibe aldım benimkinede beklerim.
    www.merininblogu.com.tr

    YanıtlaSil

Subscribe