GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİ

11:53:00

Uzun aradan sonra merhabaaa :)

Gratis 30 Ağustosa özel indirim başlatmıştı. Bende her indirimi duyar duymaz koşanlardanım. Bu yazımı geciktirmemde ki sebep aldıklarımı iyice gözlemleyip, daha iyi yorumlamak için. Haydiii o zaman sizlere neler aldıklarımı göstereyim ve aynı zamanda yorumlayayım. Başlayalım;

Loreal Paris Infallible;

24 saat kalıcı ruj şeklinde tanındı, bilindi. Biraz bu rujdan ve deneyimimden bahsetmek istiyorum. Bir rujun 24 saat kalıcı olması gerçek olsa da, kim 24 saat dudağında o ruju tutar. Ama uzun süre makyajını tazelemeye fırsat bulamayanların işine yarayacak bir ruj bu.

İki aşamalı bir ruj. Önce renkli olan kısmını kullanıyorsunuz, bir iki dakika bekledikten sonra beyaz lip balm görüntüsünde olan kısmı kullanıyorsunuz. Zaten üzerinde 1 ve 2 olarak sıralama şekli belirtilmiştir. Çok hoş bir kokusu var.

Benzer rujlarda biliyorsunuz o beyaz olan bölüme renkli kısımdan muhakkak bulaşır. Ruj o kadar sağlam sabitleniyor ki, renkli kısmı uyguladıktan sonra beyaz bölüme en ufak bir renk bulaşması olmuyor. Kalıcığı çok fazla. Yiyip içebilirsiniz sorun değil. Ama tabi bir süreden sonra ufak deformeler oluşuyor. Ama siz çıkarmazsanız kesinlikle tamamen çıkmıyor.

Fiyatı 42,99 tl ama indirimden 34,50 tl aldım. Eğer aradığınız kalıcı ruj ise mutlaka öneririm, denemelisiniz.











Loreal Paris Casting Sunkiss renk açıcı jel;

Bu devirde saçlarını boyamayan bayan sayısı çok az ama yine de hiç boyamamış olanlar varsa bu yazım sizin için :) Ürün jel şeklinde ve içeriğinde hidrojen peroksit maddesi ile renk açma işlemini yapıyor. En önemlisi ürünün aşamalı olarak kullanıldığı, yani tek seferde hepsini sürmüyoruz. Her gün olabilir. 2-3 günde bir olabilir. Renk açma işlemi aşamalı olarak gerçekleşiyor.

Nasıl uygulanıyor?

Nemli yada kuru saça uygulanabilir. Ben nemli saç olmasını tercih ediyorum. Sadece saçlarımın uç kısımlarına uyguluyorum. Daha sonra uyguladığım yerleri kurutuyorum. İşte bu kadar :)

Saça uyguladıktan sonra uçlarında sertlik oluşuyor. Korkmanıza gerek yok. Saçlarınızı yıkadıktan sonra saç bakım rutininizi uyguladığınızda saç uçlarınız yine yumuşacık olacaktır.

Kahve tonlu saçlarda sonuç daha gözle görülür bir şekilde oluyor. Ben sarışın olduğum için çok gözle görülür bir sonuç olmuyor.

Fiyatı 20,99tl ama indirimden 12,99 tl aldım.







Palmolive Body Butter Şeftali banyo ve duş jeli;

Bu jellerin iki özelliği var:

*Kremsi yapıda olmaları
*İçinde doğal özler bulunması.

Ürünün kapağını açar açmaz kokuları burnunuza çarpıyor. Bu duş jellerinin çilekli, vanilyalı, kahveli ve şeftalilisi var. Bende şeftali olanı mevcut. Kokusu gerçekten taze şeftali suyu gibi, çok ferahlatıcı. Çok güzel köpürüyor. Ekstra nemlendirmiyor cildi ama kurutmuyor da. Ciltte kokusu çok fazla kalmıyor. Haftanın yorgunluğunu mis kokulu bir banyo ile atmak isterseniz bu ürünleri tercih edebilirsiniz!
Fiyatı 9,90 tl ama indirimden 3,90 tl aldım.







Vaseline İntensive Care;

Üç çeşidi bulunmaktadır:
*Sarı şişede olan Essential Moisture (bende mevcut olan)
*Yeşil şişede olan Aloe Fresh
*Kahverengi şişede olan Cacao Butter

Bu üçlüden benim favorim Essential Moisture. Öncelikle çok hafif ve ferah bir kokusu var. İnce yapılı bir losyon. En önemli ve en güzel özelliği ise sürdüğüm gibi emilmesi. Yağlı his bırakmaması. Bu benim için çok önemli. Nemlendirmesi de gayet başarılı.

Fiyatı 15 tl ama indirimden 5tl aldım.






Andrea Face Spa Yüz Maskesi;

Andrea markasının 14ml'lik paket formdaki iki kullanımlık maskeleri oldukça işe yarayan ve fiyatından hiç beklenmeyecek kalitede performans gösteren bir ürünler. Ayrıca bu marka hayvanlar üzerinde test yapmıyor. Bu da beni tekrar tekrar almaya iten faktörlerden birisi. Ancak bu ürünü her an Gratis'te bulmak o kadar da kolay olmuyor.

Çok yoğun bir yapısı var. İki kullanımlık deniyor ama ben üç günde anca bitirebiliyorum. Temiz cildinize masaj yaparak uyguluyorsunuz. 10-15 dakika beklettikten sonra yıkıyorsunuz. Cildiniz inanılmaz yumuşuyor, ışıldıyor. Tek sevmediğim yönü çok kötü kokması. Yağlı cilde sahip herkese tavsiye ederim.

Fiyatı 5 tl ama indirimden 2,95 aldım.






                                                                                                         Yeni bir yazıda görüşmek dileği ile.
                                                                                                                                 Hoşçakalın..




  
















You Might Also Like

3 yorum

  1. Iam loving the post so much! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba iade-i ziyarete geldim takipteyim. Çok güzel ürünler mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil

Subscribe