MAKYAJ ÇANTAMDA NE VAR?

08:46:00

Bir haftalık tatile gidiyorum. Sizlere tatilde yanıma neler aldım onları göstermek istedim. Sanırım benim için en zor kısım tatile giderken makyaj çantası hazırlamak, bütün makyaj dolabımı yanımda götürmek istiyorum. Makyaj çantamı indirimde iken Madame Coco'dan almıştım. 3 bölümden oluşuyor. Gayet geniş ve kullanışlı bir çanta.






İlk olarak fırçalarımı göstereyim sizlere;




İçlerinizde ne kadar az fırça almış diyenler mutlaka olacaktır :) Bunlar yeterli oluyor bana, hep çok kullanışlı fırçaları yanıma almayı tercih ediyorum.

*Eklipsin fırçasını Highlighter uygular iken kullanıyorum.
*Ortadaki Mac fırçamı ise göz altlarımı nötrleme işleminde ve far sürme işleminde kullanıyorum.
*Diğer bir Mac fırçamı ise fondöten, allık, bronzer işleminde uyguluyorum.

Yanıma aldığım fırçalar bu kadar. Geçelim diğer ürünlerime;








*Göz makyajım için Pastel Nude Eyeshadow paletini yanıma almak istedim. Bu paleti çok seviyorum. Çünkü gördüğünüz üzere hepsi nude tonunda. Yaz aylarının bunaltıcı ve terletici sıcaklarında çok yoğun makyaj yapmayı tercih etmiyorum. Kış makyajım ve yaz makyajım biraz farklı oluyor.

Genellikle nude tonlarda yaptığım (yazın) göz makyajımda, farlarımı ve maskaramı sürüp kendimi dışarıya atıyorum. Bunun için ise Pastel' in Nude Far Paleti kesinlikle kurtarıcım oluyor.

Palete gelecek olur isek;
- 8 farklı renkten oluşuyor.
- Üst sıradaki 4 renk mat, alt sıradaki 4 renk ise ışıltılı.
- Mat ve ışıltılı farların bir arada olması avantajı var. Hem gündüz hem de gece makyajınızda size çok yardımcı olacaktır.
- Çift taraflı fırçası var.
- Sünger aplikatör kısmı ile farlarınızı uygulayıp diğer fırça ile de farlarınızın karışmasını sağlayabilirsiniz.

Pigmentasyonları nasıl?

Bir far paletinde en önemli konulardan biri de farların tek sürüşte rengini verip vermemesidir. Mat farların hemen hemen hepsinde pigmentasyon sorunu yaşandığını bilirsiniz. Göz makyajınızda sadece mat far kullanacaksanız istediğiniz çekici gözlere kavuşmanız biraz zor olacaktır. Her zaman birazda olsa ışıltı gerekir unutmayın.
Bu far paletini değerlendirecek olursam; mat renkler ikinci sürüşte tam rengini veriyor. Simli renkler ise tek sürüşte tam renklerini veriyorlar. Simli renklerin pigmentasyonu daha iyi.

*Flormar Loose Powder pudrasını ve Solaıt Maxı Bronzer ürünlerimi Günlük Makyajım başlıklı yazımda sizlere bahsetmiştim.







* Essence All About Matt fondötenini kullanıyorum. Çok ince bir yapısı var. Yaz ayları için birebir bir fondöten. 
*The Balm Mary Lou Manızer Highlighter bu üründen de Günlük Makyajım başlıklı yazımda sizlere bahsetmiştim.
*Flormar Smooth'ın Blush. Krem allık. Kıvamı oldukça yoğun. Ufacık bir miktar yetiyor da artıyor bile. Fazla belirgin yada doğal olması sizin elinizde. Sürer sürmez kadifemsi hoş bir his bırakıyor, kolay dağılıyor. Kalıcılığı da gayet iyi. Başka renklerinede şans vereceğim. Bende ki rengi Rose Bouquet.
*Göz altlarıma Garnier Skın Naturals BB cream kullanıyorum. Bu üründende Günlük Makyajım başlıklı yazımda sizlere bahsetmiştim.
*Wet n wild megaclear maskarasını kaşlarıma uyguluyorum. Bu üründen de memnunum. Kaşları çok iyi sabitliyor. Gün içerisinde kaşlarınızda oynama olmuyor.
*Sephora Lash Plumper Ultra Black maskarası. Bu üründen ilk aldığım zaman çok memnundum. Fakat kullana kullana anladım ki berbat bir maskara. Bir daha asla almam. Şuanda da tek elimde bu maskara olduğu için mecburen yanımda getirmek zorunda kaldım. Sevmememin sebebi; Kirpikleri birbirine yapıştırıyor, akıyor ve kirpik döküyor.
*Wet n wild Brulee far. Bu farı üçüncü alışım. Çoooook ama çooook güzel. Hem far olarak kullanılıyor hem göz altı ve göz üstüne baz olarak yani makyajı daha iyi tutması ve rengi daha belirgin gözükmesi için kullanılıyor. Göz üzerindeki damarları nötrlüyor. Tek kelimeyle MÜKEMMEL.


Son olarak gelelim rujlarıma;











Maybelline Nude Embrace


Mat bitişli bir ruj fakat dudağı kurutmuyor. Kupkuru, sert matlardan değil. Renk, adından da anlaşılabileceği gibi; doğal, dikkat çekmeyen bir çıplak dudak rengi. Koyu göz makyajlarıyla da, çok renkli bir sonuç elde etmek istemediğimiz zamanlarda çoğu makyajla da uyum sağlıyor. Kalıcılığı da gayet iyi. Ayrıca kokusu da çok güzel :)







Maybelline Velvet Beige 


Pembe alt tonlu soğuk bir renk. Rujun yapısı öyle hafif ve yumuşak ki ruj sürdüğünüzü unutuyorsunuz. Mat bitişli değil, çok az ıslak bir görünümü var. Nemli olması ve dudaklarımı kurutmayışı, dudaktaki kusurları belli etmemesiyle favorim oldu, makyaj çantamdan ayırmıyorum. Sür-çık dediğimiz rujlardan, bence herkesin makyaj çantasında bu tarz ruj olmalı. Rengi bütün makyajlarla gidebilecek bir ton. Nemli yapısından dolayı kalıcılığı pek yok.






Pastel First Time Nude



İlk gördüğümde bu nasıl nude demiştim. Ancak rengini sürdükten sonra, gerçekten ten tonuyla uyum sağladı. Her ne kadar ilk bakıldığında rengi daha koyu ya da kahverengi gibi görünse de sürüldükten sonra ten renginizle uyum sağlayan bir yapıya sahip. Yumuşak bir yapıya sahip, sürülüşü çok kolay. Dudakta kalma süresi ise en fazla 1 saat.




Tatilde yanıma aldıklarım bu şekildeydi. Okuduğunuz için teşekkürler, yorumlarınızı bekliyorum..










You Might Also Like

0 yorum

Subscribe