OJE KOLEKSİYONUM

10:37:00

Herkese yeniden Merhaba;



Dürüst olalım hepimiz oje sevdalısıyız. Evde bulunan ojelerimizin sayısı ise almış başını gidiyor :) Bu yazımda sizlerle oje koleksiyonumu paylaşacağım. Tek tek sizlere yorumlayacağım. Eskiden hep bilindik renkler vardı elimde. Yaşım ilerledikçe daha farklı tonlar almaya başladım ama her zaman kalbimin tahtı olan bordo, siyah ve nude tonları oldu. Koyu renk ojeleri daha çok alıyorum ve sürüyorum. Fotoğraflarda da göreceksiniz koyu renkli ojeler çok daha fazla. Son 1 yıla kadar parıltılı, simli ojeleri hiç ama hiç sevmezdim. Bu sene gözüme hepsi bir farklı gelmeye başladı, alıp sürmeye başladım.

Elimde çok oje olduğu için onları gruplandırarak sizlere tanıtacağım. Açık renkli ojelerime geçelim;

*GOLDEN ROSE. En sevdiğim oje markasıdır. Tek kat sürmeniz yeterli oluyor. Çünkü tek sürüşte bile yoğun bir renk veriyor. Hem formülasyonları hem de renk skalası çok başarılı bence. Fırçaları geniş yapıda. Tırnakta tam anlamıyla 3 gün kalıyorlar daha sonra soyulmalar başlıyor.

Sağdan sola sıralanışı; 103 numara. 101 numara. 10 numara(müthiş bir rengi var, tırnakta çok şık duruyor). 30 numara (buda muhteşem bir nude tonu).







*PASTEL. Beni tanıyanlar bilir mor rengine aşık biriyim. Yaz aylarında tırnaklarda çok güzel duran bir renk.
(49 numara)
*H&M. İçerisinde mavi,pembe belli belirsiz parıltılar var.
(502 numara)






*FLORMAR. Ojelerimi daha çok Flormar'dan alıyorum. Flormarında renk skalası çok başarılı ve çok çeşitli.

1: Numara 005. Çok şirin bir uçuk pembe. Bu ojeyi tek kat sürmeyi tercih ediyorum. Çünkü daha güzel duruyor.

2: Numara 310. Bilindiği üzere oje alırken tırnaklara sürmek yasak. Güzel bir renktir diye aldım fakat daha sonra sürdüğümde pek hoşuma gitmedi. O yüzden pekte kullanmıyorum.

3: Numara LS07. Light Summer serisinden bir oje. Bu seriyi çok seviyorum. Bu serideki renkler şeffaf yapıdadır. Tırnaklarda yoğun bir görünüm bırakmıyor. Çok doğal,hafif bir renkleri var. Tırnaklarda da çok hoş duruyor.

4: Numara GS01. Şampanya renginde, simli bir oje.

5: Numarası silinmiş maalesef göremiyorum. Buda Light Summer koleksiyonundan çok güzel bir renk. Tırnaklarda çok doğal duruyor.

6: Numarası FC22 Full Color serisinden çok güzel fıstık yeşili rengi. Yaz aylarında çok güzel gidecek bir renk.

7: Numarası FC46 Full Color serisinden. Tam pembe değil. Aralarında çok azda olsa ten rengi bulunan bir renk.

8: Numarası FC37 Full Color serisinden. İçerisinde beyaz ve ten rengi bulunan bir renk.

9: Numarası P15 Pretty serisinden. Tırnaklarda çok zarif duruyor.

10: Numarası 310. Bittikçe aldığım bir renk. Favori rengim. Özellikler french yaptığımda kullanıyorum. Mükemmel bir görüntü veriyor.

11: Numarası 450. Her ten renginde muhteşem duruyor.










SIRA GELDİ KOYU RENKLİ OJELERİME;


*FLORMAR.

1: Numara PL442 Pearly serisinden. İçerisinde çok az simler var.

2: Numara BD01 Black Dol. Gri renkte içerisinde siyah noktacıklar bulunuyor.

3: Numara 413. Çok güzel bir toprak rengi.

4: Numara M126 Supermatte.

5: Numara JL15 Jelly Look serisi. Çok koyu bir kahverengi. Bu serinin fırçaları kalın oluyor.

6:Numara IT02 Icy Top serisinden. Şeffaf renktedir. İçerisinde beyaz ve siyah şekiller bulunuyor.

7:Numara 323. En sevdiğim en favori bordo rengim. Bittikçe aldıklarım arasındadır.

8:Numara DC01 Duo 2X serisinden. Altın renginde,içerisinde çok az bir pembelik bulunan simli bir
renktir.

9:Numara 320. Çok hoş bir gül kurusu rengidir. Özellikle yaz aylarında tırnaklara çok güzel bir görünüm veriyor.

10:Numara 452. Koyu lacivert rengindedir.

11:Numara 01.Simli bir mor rengi.

12:Numara 490. Buda toprak rengi 413 numara ile muadil gösterebilirim. 490 bir tık daha açıktır.

13:Numara 352. Güzel bir bordo rengi.

14:Numara M11. Mat mor rengi. Tırnaklarda çok güzel bir görünümü oluyor.

15: Numara 313. Klasik siyah rengidir.

16: Numara 385. Çok canlı bir kırmızı. İki kat sürmeyi tercih ediyorum.

17:Numara 425. Yine bir mor rengi daha :))) Çok güzel tavsiye ediyorum.

18:Numara.348. Klasik bordo rengi.

19: Numara PL414.  Koyu kahvrengi ve gold renklerini içerisinde barındırıyor. Işıltılı bir rengi var.














*GOLDEN ROSE.


Sağdan sola sıralanışı; Rıch Color serisinden 104 numara (gül kurusu rengi). 64 numara. 11 numara Matte serisinden koyu gri. 05 numarası Matte serisinden koyu bordo.










*PASTEL.

Sağ taraftaki 225 numara(Simli altın sarısı renginde). Soldaki ise 40 numara(Vişne çürüğü renginde)








*NOTE.
Bu markadaki ilk ojelerim. Bu markada oje almaya devam ederim. Başarılı buldum.

Sağ taraftaki; 13 numara (çok güzel bir nude tonu,almanızı tavsiye ederim). Sol taraftaki ise 39 numara. Bu ojeyide tavsiye ediyorum. Çok güzel bir rengi var. Rengi içerisinde çok az kızıllıklar var ve çok az simli bir renk.




*RIMMEL LONDAN SALON PRO. Koyu kahverengi. İçerisinde belli belirsiz sim var. Kalın fırçadan oluşuyor. Fakat ben pek memnun kalmadım. Uzun süre tırnakta kalmıyor. Sürdüğüm günün akşamı soyulmaya başladı. Performansına göre fiyatı çok fazla.

*NAILY POLISH. Koton mağazasındaki almıştım. Sağdaki 119 numara. Simli bir yapısı var.
Soldaki ise 254 numara.









Yazımın sonuna kadar gelip,pes etmeden okuyan herkese çok teşekkür ederim. Yorumlarınızı bekliyorum..



























You Might Also Like

0 yorum

Subscribe