PASTEL DAY LONG LIPCOLOR KİSSPROOF LİKİT MAT RUJLARI (15-20-9)

13:21:00

Merhaba!

Blogumun ilk yazısında sizlere pastelin elimde olan renklerini tanıtmak istedim. Pastelin bu likit ve kalıcı rujlarını duymayan yoktur. Markanın bu serisindeki bütün renkleri çok sevdim. Bu seride bir diğer sevdiğim şey ise kokuları, vanilya kokusuna benzer kokuyor. Şimdilik bende sadece 3 rengi bulunmakta. İlk önce rujların yapısından bahsetmek istiyorum. Kremsi ve likit bir yapısı var. Sürdükten kısa bir süre sonra matlaşıyor. Sürülüşü biraz zor olsa da buda nazar boncuğu olsun diyelim :) Her likit rujda olduğu gibi bunlarda da kuruluk ve gerginlik hissi oluşuyor ama bu bana rahatsızlık vermiyor. Gün içerisinde yiyip içseniz de kesinlikle renkte bir oynama olmuyor. Eğer renkte bir oynama olursa ve siz rujunuzu tazelemek isterseniz sakııın dudaklarınızı silmeden tazelemeyin!! Çünkü kabuk kabuk olur ve görünüş kötü olur.

Rujların Swatchları ise bu şekilde;

En sevdiğim ve en çok kullandığım rengi 20 numara. Gül kurusu rengindedir.



15 numarası ise; koyu bir kahve tonudur. Ben günlük hayatımda pek tercih etmiyorum daha çok akşam dışarı çıkarsam sürmekten yana oluyorum.



9 numarası ise; tek anlamıyla MUH-TE-ŞEM!! Bu tonlarda ruj kullanıldığında göz makyajımızın daha hafif olması gerekir. Eğer makyajınızda bu ruju tercih ediyorsanız yüzünüzdeki star kesinlikle dudaklarınız.. Ben günlük hayatımda kırmızı ruj pek kullanmam. 
Kırmızı ruj sürmem için çok özel bir gün olması lazım yoksa pek tercih etmiyorum.

*Pastel rujlara; Pastel Online'dan , Watsons ve Gratisten ulaşabilirsiniz. Fiyatı ise 18,90.



Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum.












You Might Also Like

2 yorum

  1. 20 numara özellikle merak ettiğim ama hiç bir yerde bulamadığım rengi :(

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel, çok beğenilen bir renk olduğu için maalesef hemen bitiyor, kalmıyor. Bende çok zor bulmuştum

    YanıtlaSil

Subscribe