GÜNLÜK MAKYAJIM

10:08:00

Merhaba!

Bugün sizlere günlük makyaj rutinimi paylaşmak istiyorum. Makyaja başlamadan önce yüzümü güzelce yıkıyorum. Baz uyguluyorum ve daha sonra makyajıma başlıyorum. İlk olarak ten ürünlerimi uyguluyorum.

Pure Beauty CC Kremini uyguluyorum. CC Kremi kısaca açıkladıktan sonra sizlere görüşlerimi söyleyeceğim. CC Krem renk düzenleyici bir fondötendir. Yüzünüzde sivilce lekeleri,güneş lekeleri vs. lekeler var ise CC Krem kullanabilirsiniz. Pure Beauty CC krem, pembe çiçek kapsülü,gül suyu ve portakal kabuğu yağı içeriyor. Dermatolojik testlerden geçmiş bir üründür. Ben her fondöten aldığımda buna çok dikkat ederim çünkü cildim çok hassas. Sizinde benim gibi hassas bir cildiniz varsa rahatlıkla kullanabilirsiniz. Ürünün iki rengi mevcut İvory ve Natural. Bendeki rengi İvory. Yapısı incecik yüzünüzde ağırlık hissettirmiyor. Kapatıcılığı orta seviyede bana gayet yeterli geliyor. Cildi yağlı olanlara pek önermiyorum çünkü içerisinde parıltılar var cildinizi dahada çok yağlı gösterebilir.

Flormar Loose Powder toz pudrasını uyguluyorum. Bu ürün açıkçası beklentilerimin kat kat üstünde çıkan bir pudra oldu. Aldığım günden beri severek kullanıyorum. Kapatıcı bir pudra değil ve cilde çok çok az renk veriyor. Böylece cildime sürdüğüm CC Krem gibi kapatıcı ürünleri cildime sabitliyor ve akmasını/bulaşmasını engelliyor.Ayrıca fondötenin yapay görüntüsünü alarak daha soft bir görünüm çıkarıyor ortaya ve makyajın kalıcığını artırıyor.Tozları çok ince olduğundan ciltte varla yok arası gayet doğal duruyor. Ayrıca cildinde aşırı yağlanma/parlama sorunu yaşayanlar için parlama olayını azaltıyor. Ürünün 6 renk seçeneği mevcut, bendeki 3 numaralı rengi. Bittikçe  alacağım ürünler arasında :)






Sıra geldi göz makyajına. İlk olarak göz altlarımı Garnıer Skın Naturals BB Kremini beauty blender ile tampon hareketleri ile uyguluyorum. Kapatıcılığı gayet güzel.

Wet n Wild Comfort Zone paletini tercih ettim. Bu ürünü almakta geç kaldığım bir güzellik. Bloglarda ve Instagram'da o kadar fazla övüldü,sevildi ki daha fazla dayanamadım ve bir Gratis mağazından satın aldım. Palet 8 adet oldukça doğal renklerinden oluşuyor. Günlük hayatta rahatlıkla kullanabileceğiniz renkler olduğu gibi gece makyajınız için de uygun renkler içeriyor. Farların hiçbiri tam anlamıyla mat değil,sedefli. Farların yapısı oldukça ipeksi,ultra pigmentli. Daha önce almadığıma pişman oldum ve gerçekten almakla çok iyi ettim.

Daha sonra kirpiklerimi kıvırıyorum ve Maybelline Lash Sensational maskarasını uyguluyorum. Bu maskara kesinlike hacim verme konusunda çok iyi.

Kaşlarıma ise NYX Tınted Brow Mascarasını uyguluyorum. (Bu benim ilk kaş maskaram). Ben inanılmaz memnunum gayet başarılı bir ürün.









Daha sonra yanaklarıma Solait Maxi Bronzer uyguluyorum. Öncelikle 22 gramlık bir bronzer olduğunu belirtmek istiyorum. Kolay kolay bitirebileceğimi zannetmiyorum. Çok yumuşak bir yapısı var. Pigmentasyonu oldukça başarılı.

The Balm Mary Lou - Manizer Aydınlatıcısı. Ambalajın güzelliğine,kalitesine diyecek yok. 8.5 gramlık ömürlük bir aydınlatıcı diyebilirim. Kullan kullan bitmez :) Bu aydınlatıcı sarı alt tonlu şampanya rengi olarak tanımlayabileceğimiz ''aydınlatıcı'' kelimesinin hakkını veren bir ürün. Ben göz pınarlarıma,burun üstüme,elmacık kemiklerime,dudak ve çene üstüme hafifçe sürüyorum. Harika bir dokusu var,yumuşacık ve aşırı pigmentli. Sadece fırçanın ucunu çok çok az dokundurarak  uygulamalısınız. (Ben Eklips markasının fırçasını kullanıyorum). Çok dikkatli olmanız lazım fazla kaçarsa disko topuna dönersiniz :) Doğru kullanıldığında doğal bir ışıltı sağlayan, mükemmel sonuç veren bir ürün.

Ve sıra geldi dudaklara. Maybelline Velvet Beige serisinden 630 numarası. Bu ruju ikinci alışım ve kokusuyla,rengiyle,dudakta duruşuyla tam anlamıyla MÜKEMMEL bir ruj. Kalıcılığı pek yok hep tazelemek zorundasınız.  Bu ruj her yaşa,her tene,her makyaja yakışabilecek kurtarıcı bir ruj. Eğer nude tonlarında ruj arayışındaysanız bu ruja mutlaka bakın derim.





İşte benim rutin günlük makyajım böyle. Sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim

Hoşçakalın..










You Might Also Like

0 yorum

Subscribe