Ben kimim?

05:28:00

Herkese merhaba :)

Ben Sinem. Uzun zamandır makyaj bloglarını severek takip etmekteyim ve sonunda kendi makyaj blogumu  açıp makyaj sevgimi sizlerle paylaşmak istedim. Bu yazıyı yazmamın amacı beni hem daha yakından tanımanız hem de ilerleyen zamanlarda sayfamda neler bulacağınızı size anlatmak. Hemen kısaca kendimden bahsetmeye başlayayım. 1995 Temmuz doğumlu Yengeç burcuyum. Yeni Medya ve Gazetecilik bölümünü okuyorum. Makyaj ve bakım ile ilgili her şeyi çok seviyorum. Makyaja merakım lise sonda başladı. O gün bugündür kozmetikle içli dışlıyım. Tamamen naturel ve soft  tonları seviyorum, makyajlarımda uyguluyorum. Umarım güzel paylaşımlarda bulunurum ve güzel yorumlarınızı alırım.

You Might Also Like

3 yorum

  1. O halde aramıza hoş geldin diyorum adaşım :) Blogun hayırlı uğurlu olsun. Bölümünde de başarılar diliyorum. Yazmaktan hiç bıkma <3

    YanıtlaSil

Subscribe